poniedziałek, 2 lutego 2015

Zwierzęta polskich lasów

Moi Drodzy Czytelnicy!
Dał znać o sobie głęboko w mojej naturze zakorzeniony zakorzeniony gen nauczycielski. Nauczał dziadek, nauczała babcia, nauczała mama, tylko ja wypięłam z tego łańcuszka rodzinnej tradycji, aby wpiąć się w ten drugi- leśny. Gen jak to gen, pozostał na stałe i czasem uwiera dając o sobie znać. Aby co nieco z tego nauczycielskiego dziedzictwa zachować od zapomnienia postanowiłam rozpocząć cykl "Zwierzęta polskich lasów", w którym krok po kroku przedstawię Wam wspaniałe gatunki dzikich zwierząt zamieszkujących polskie lasy. Mam nadzieję, że znajdziecie w nim coś co Was zainteresuje.
Na pierwszy ogień wystawiam wielkie dzikie kocisko. Już jutro jeden z 3 dużych drapieżników- Ryś:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz